tisdag 5 februari 2008

VÅR KÄNSLOR

Hur lätt är det att låta bli att få vårkänslor och pirr i magen när man redan kan ha vårjacka på sej, talgoxen kvittrar och knopparna på träden redan börjat synas? Men det som pirrar mest är mitt hem. Jag älskar att göra om hemma vår och höst. I fredags var jag och en kompis i Linköping och shoppade. Besökte en ny affär (för mej) EPOK hette den och var helt i min smak, men däremot inte priserna. Handlade inget där. VILLAGE hade fått in mycket vårnytt och det var svårt att hålla fingarna i styr vill jag lova. Innan hemfärden var vi tvugna att ta en sväng på IKEA. Gardiner, ljus, tavlor, burkar, vispar och växter lyckades vi släpa med oss ut från varuhuset. Väl hemma efter en mysig shopping drack vi te med tända ljus och planerade en söndagsutflykt till Västerås den 2 mars. Till en liten gård i Västerås med inredningsartiklar DESIGN AND COUNTRY HOUSE

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaa me vill....