onsdag 6 maj 2009

Dagen innan man är ledig älskar jag!

I morgon, torsdag, är min ända lediga dag den här veckan. Jag älskar dagen innan man är ledig. Alltså idag. Det blir fredagskänsla liksom. Jag har pysslat här hemma efter att jag kom hem från jobbet. Allt är i sin ordning och det är så skönt att vakna till i morgon. I morgon ska jag på utflykt till Unnerstad gård utanför Linköping. Där finns ett mysigt cafeé och inredning. Uppdatering kommer!


Nu ikväll har jag tillverkat lite kort. Sex stycken till och med. Var tvungen att pricka över namnet på det ena kortet. Annars blir det ju inget roligt.


Igår när jag kom till jobbet hade en av mina rara kollegor ställt en hjärtask med äkta fin chocklad till mej som tack för beställning av ett dopkort. Jag tackar så mycket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör helt fantastiska kort Fia.Jättefina

camilla sa...

Åh jag blir så avis på alla fina kort:). Vill också göra egna. Ha en fin ledig dag idag, och hoppas du hittar nåt kul på utflykten. Kramisar