måndag 15 juni 2009

Vyer från köket



6 kommentarer:

camilla sa...

Helt underbart gumman, du har det verkligen fint.

Puss o kram millis

Fia sa...

Tack det var gulligt av dej. Ser fram emot när Du, Ni kommer och hälsar på. Kram

Monka sa...

Mmm sugen på jordgubbar blev jag...=)

camilla sa...

Hej sötast.

Tänkte fråga om du och jag, i höst eller tidig vinter, när jag kommer hem kunde ta en heldag och åka till den där butiken i västerås eller vart det var, dela på bensinen och ta me lite matsäck och så gå där i flera timmar, i så fall ska jag börja spara pengar redan nu för jag ska handla massor i så fall:). Vi ska ju snart köpa hus, och jag ska ha bara vit och lantlig stil:).

kram milla

Fia sa...

Jo det kan vi göra Camilla! Kram

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej Fia!
Vilken mysig lägenhet du har, många små fina detaljer. Jordgubbarna ser lockande ut, säsongen är ju över för dom nu här hemma.
Ha det gott, vänligen Malin ^^,