lördag 3 april 2010

25-årskalas

Jo visst förstår Ni. Idag har jag varit på min goa kusin C födelsedagsfirande. Det var super mysigt med jätte god tårta och trevligt sällskap. Mycket skratt och goda minnen. Eftersom 25 år är ganska speciellt så hade jag fixat en personlig present till henne. Jag hade fått en gammal tvättbräda av hennes mormor förra året, som jag sparade till C...i smyg. Den målade jag vit eftersom hon också älskar shabby chic och sen dekorerade jag med hennes namn, mitt namn och med vit fin spets. Den ska hon ställa i sin fina tvätthörna och påminna henne om oss som tänker på henne här hemma i Sverige. Besök gärna hennes mysiga blogg här.



Trevlig kväll

3 kommentarer:

Vitaboet sa...

Tusen tack för sällskapet på mitt 25 års kaffe, och den helt ljuvliga presenten som värmde mitt hjärta enormt. Puss & kram Camilla.

Anonym sa...

Jätte fint gumman.Kram mamma

Anna sa...

Åh, vad du är duktig.
Jag ä l s k a r din stil!

Kram kram