söndag 16 maj 2010

Dripp dropp dripp dropp


Regnet det bara öser ner. Och jag sitter inne och bloggar och lyssnar på det lugnande smattret mot rutan. Avslappnande. Det låter så underbart och det doftar så gott ute. Tänk att alla dofter vaknar till liv och sprids i naturen av "lite" vatten. Och efter det när solen spricker fram med sina varma strålar exploderar det av grönska och knoppar. Nu ser jag fram mot tre sköna dagars ledighet med stor spänning. På återseende...

Bilden är lånad från country-dreams

1 kommentar:

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej Fia
Tack snälla gulliga du för ditt fina mail. Jag blir alldeles rörd.... Hoppas du förstår hur mycket dina rader värmde. Det lever jag på länge. Vet att vi haft kontakt förut nån gång & jag tittar in på din blogg lite nu & då. Du har en jättemysig blogg & visar många vackra saker.

Så Tack för att DU finns, & troget läser min blogg.


Stor kram från mig till dig.
/Malin