torsdag 20 maj 2010

Stora tvättaredagen

Har precis packat upp resväskan efter en underbar resa till min kusin C, i Norge. Tre underbara dagar med god mat och dryck, glada skratt och enorm uppassning. Det behövde jag och vi har haft det så trevligt. Känns tomt när man kommer hem igen. Tack gumman! Nu hänger kläderna på tork ute i solen. Det luktar ljuvligt. Fina tvättmedelsmått inhandlades i Oslo



Idag har också sovrummet fått sig ett lyft då en ny hoya ger grönska och liv på min sängbord. Har två små projekt på gång som jag snart kommer att visa. Håll ut mina vänner!


Ha nu en trevlig kväll

1 kommentar:

Vitaboet sa...

Hej hjärta!! Underbara bilder. Jag är så glad att du haft det bra hos oss och att du är nöjd med ditt första Oslo besök. Jag har aldrig haft så kul. Längtar tills du kommer igen. Puss o kram Milla